I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 7, 2010

回忆

又睡不着了......
每天到这个时候,我总是睡不着。
明天10点的课啊!拜托快点让我睡觉吧!
不知怎么了,脑子一直想很多东西。
真的不想再去想了,可是还是不成功!

我知道我还是放不下他们。
虽然现在我们只是普通朋友,
没以前这么close了。。。。。。
可是我经常都会想起以前的日子。
认识你们,
我真的很开心很开心。。。。。
我也不知什么原因,
我们就像陌生人一样,
没有共同的话题了。
一时会觉得,
我会不会很傻?
去在乎那些不在乎你的朋友。
可是我就是这样啊!改不了。。。。。。
就是很重视他们,
真的很想念和他们一起疯,一起开心和一起傻的日子。

I had try my best to find topic chat with you all,
but....still unsuccessful,
I know,
You all are not care me anymore.
I know,
it is hard 2 ask me to forget u all,
u all had gave me a lot of sweet memory in my Utar life when y1s1.
I know,
I m not important for u all....
But I still hope that we r still friend.
If god promise to give me a wish, I wish tat, we can become close as before.

1 comment: